Vier uw feest in de Paleiskerk

Heeft u iets te vieren? Ontdek de Paleiskerk in het centrum van koninklijk Den Haag. Een unieke locatie voor een gezellige receptie, een stijlvol diner en een onvergetelijk bruiloftsfeest.

De Paleiskerk biedt u en uw gasten een stijlvolle ambiance voor een feestelijk samenzijn. We richten de feestzaal daarbij helemaal naar uw wens in, inclusief alle gewenste faciliteiten. Hetzelfde geldt voor de catering. Wij regelen dat graag voor u, maar u bent ook vrij om zelf een cateraar in te schakelen.

U bent van harte welkom voor een nadere kennismaking. Neem contact op met de beheerder van de Paleiskerk om uw wensen te bespreken. Of maak direct een afspraak voor een bezichtiging. Mail naar info@paleiskerk.nl of bel met de Paleiskerk: 070 365 7992 (op werkdagen tussen 9 en 12 uur).

Uw stijlvolle feestlocatie

Capaciteit van de kerkzaal

• – vloeroppervlak 240 m2
  • – lunch of diner tot 120 personen
  • – receptie tot 160 personen

Voorzieningen

• – inrichting in overleg
  • – catering in overleg
  • – concertvleugel en orgel aanwezig
  • – professionele licht- en geluidsapparatuur aanwezig
  • – ringleiding aanwezig

De Paleiskerk is goed bereikbaar met tram, bus én auto

U vindt de Paleiskerk in het centrum van Den Haag, vlakbij Paleis Noordeinde. De kerk is goed te bereiken met openbaar vervoer en met de auto. De parkeergelegenheid op het terrein is beperkt, maar in de directe omgeving vindt u diverse parkeergarages.

Download de folder of vraag een reservering aan.

Wilt u meer informatie, een prijsopgave of afspraak voor een bezichtiging?