Over de Zalen

De Paleiskerk biedt u keuze uit verschillende ruimten, elk met een eigen sfeer en mogelijkheden. U kunt de zalen afzonderlijk of in combinatie gebruiken, helemaal volgens uw wensen.
Kerkzaal
Koepelzaal
Tuinzaal
Kerkenraadskamer

De zalen van de Paleiskerk

KERKZAAL – stijlvol historisch

Het hart van de Paleiskerk is de kerkzaal met het hoge, houten plafond. U kunt deze bijzondere zaal huren voor de kerkelijke bevestiging van uw huwelijk, maar ook als stijlvolle feest-, vergader- of concertzaal.

Capaciteit tot 160 personen
Faciliteiten geluidsinstallatie en ringleiding, orgel en concertvleugel
Geschikt voor huwelijksbevestiging, receptie, diner, feestavond, klassiek concert, seminar, congres

KOEPELZAAL – uniek uitzicht

De karakteristieke koepelzaal ligt op de eerste etage van de Paleiskerk en kijkt uit over de kerkzaal. Je komt er via een brede trap of met de lift.

Capaciteit tot 75 personen
Faciliteiten geluidsinstallatie en ringleiding, orgel en concertvleugel
Geschikt voor receptie, diner, feestavond, vergadering, seminar, congres

TUINZAAL – lichte gezelligheid

De serre van de Paleiskerk is een heerlijke, lichte ruimte met grote ramen. U vindt hier ook een keuken en een bar.

Capaciteit tot 50 personen
Faciliteiten geluidsinstallatie
Geschikt voor lunch, diner, receptie, feestavond, vergadering

KERKENRAADSKAMER – inspiratie

De klassieke vergaderkamer van de kerkenraad is ook voor u een inspirerende plek. Voor een vergaderlunch, overleg of een strategische sessie.

Capaciteit tot 12 personen
Faciliteiten draadloos internet, printer, scanner en kopieermachine
Geschikt voor vergadering, lunch, diner

Wilt u meer informatie? Download de folder én neem contact op met de beheerder van de Paleiskerk. Stuur een mail naar info@paleiskerk.nl, bel met de Paleiskerk: 070 365 7992 (op werkdagen tussen 9 en 12 uur), of vraag een reservering aan.

Wilt u meer informatie, een prijsopgave of afspraak voor een bezichtiging?